Lilla Shnofsan

söndag, november 20, 2005

Esther Williams

Idag har jag varit på babysim igen. Det är så himla kul med vatten! Det tycker både pappa, farfar och jag. Jag blir så glad när jag kommer i vattnet, jag sprattlar med benen jättemycket.

På babysimmet tränar pappa och mamma olika grepp att hålla mig i vattnet. Sen ibland häller de vatten över huvudet på mig, så jag får träna att få vatten i ansiktet. Idag fick jag testa att dyka under vattnet en gång också! Det var kul och lite läskigt på samma gång, men mamma höll i mig och jag fick massa beröm av både mamma, pappa och simläraren när jag kom upp. Då kändes det bra och jag var glad.

Efter babysimmet var jag så jättetrött, för jag hade inte sovit något på förmiddagen som jag brukar. Jag åt lite och sen sov jag i 2 och en halv timme.
Nu längtar jag till nästa lördag när jag får simma igen!