Lilla Shnofsan

fredag, februari 03, 2006

Jag pallar


Min mamma har målat en pall som jag fick i present av en av hennes kompisar. Visst blev den fin!
Min pappa har varit borta i två dagar.Undrar om jag skall ta och skoja lite med honom och låtsas som om jag inte känner igen honom när han kommer hem... Mja, han kanske blir ledsen. Vi får se.
Igår var jag och låg utan kläder i skålen igen hos den där tanten jag brukar träffa ibland. Jag gillar inte skålen någe vidare, men mamma, pappa och tanten verkar gilla den. Igår jublade de igen. 6600 gram, sa de, va bra. Ja, ja, de blir ju så glada varje gång, så jag får väl stå ut med det då.

1 Comments:

At 3:37 em, Blogger Familjen H said...

Åh vilken fin pall du fått! Din mamma är riktigt duktig på att göra saker till dig och dina kompisar :) Kram Mira

 

Skicka en kommentar

<< Home