Lilla Shnofsan

fredag, december 05, 2008

Önskelista

Tittut!
Mycket har hunnit hända under de snart två veckor som gått sen den senast bloggades här. Slarvet med att inte ha kameran framme håller i sig, men när Åke följde med hem efter Eva i tisdags kom den fram, fast inte så länge att vi båda var fina på bild tillsammans...
Däremot kom kameran inte fram alls när pappa och jag var på Naturhistoriska, när vi gick pulkapromenad med faffar och Annika, när vi var på Axels kalas, när vi var på middag hos faffar och Annika, när vi... ja helt enkelt har den kommit fram lite för sällan. Vi ska skärpa oss!
Mamma bad mig tala om vad jag vill ha av tomten. Hon skrev upp allt på en lista som jag dekorerade lite med bokstäver också. Mammas mest, för den är kul att skriva. Hon vill att jag ska komma på fler saker. Räcker inte det här?