Lilla Shnofsan

söndag, maj 17, 2009

Strålande kalashelg

Fantastiskt väder i helgen och kalasen hopade sig från start. Redan i fredags drog det igång, med middag och lite kalas för faffars Annika som fyllt år, och så lite smygfirande för mig. Men kameran glömde vi hemma... Det gjorde vi också igår när vi på dagen firade att vårt kvarter fyllde 60 år. Mat, musik, lekar och tipspromenad tillsammans med goda grannar - det var kul. Men det finns det som sagt inga bildbevis för.

Igår kväll kom vi däremot ihåg kameran när vi åkte för att fira min morbror på hanses dag. Marta undrar om vi inte gillar henne med tanke på presenten han fick. Tihi! Men det är klart vi gillar vår Marta!

Jag stoppade min gosehund innanför tröjan så Marta och jag kunde kolla vems mage som var störst.

Linus och jag rockade loss ordentligt till Barenaked ladies sen!

Idag smygfirade jag min födelsedag och bjöd till kalas i det underbara vädret.
Massa kompisar, härliga presenter och god tårta. Vad mer kan man önska?
Jo, att bli 4 år "på riktigt". Och det blir jag imorgon, det. Äntligen!

Kram på er!