Lilla Shnofsan

onsdag, mars 08, 2006

Pass upp!



Jag har fått låna en gåstol av kusin Axel. Den är kulig. Jag kan stå själv i den och ibland kommer jag framåt lite också. På bilden ser ni mig och min roliga tax som jag leker med när jag står där.

Igår var vi i stan och träffade en farbror som mamma och pappa känner. Han heter Rys och bor i ett annat land som heter Finland, fast han kommer från samma land som farmor och moster Marta. Det landet heter Polen har pappa berättat. Jag fick sitta i hans knä och leka med två snören som han hade på tröjan. Det var kul.

Idag har jag fått en egen liten bok som är mörkröd. I den står mitt namn och lite siffror och så är det en bild på mig, sen är det bara massa tomma sidor i. Mamma säger att jag måste visa den när vi ska till det där stället som heter Barcelona.

1 Comments:

At 10:59 em, Blogger lunis said...

Coolt att du kan röra dig framåt, Esther! Snart lämnar du de avundsjuka kräftorna bakom dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home