Lilla Shnofsan

söndag, augusti 20, 2006

Kul kalas


Så här glada är mamma och jag när vi får gå på kalas! Det fick vi göra igår när min kompis Mira fyllde 1 år.

Här kollar Mira in sin nya tröja hon fick av mig. Det var en giraff på.

Mira fick en alldeles egen tårta att äta alldeles själv. Det var kladdigt, men säkert gott.

Jag fick ett paket russin. Jag har aldrig ätit det förut, men det var mumsigt. Ganska pilligt också att få ur dem ur asken och in i munnen. Jag var sysselsatt en god stund.

Här morsar jag på en av de andra gästerna, Sixten.

Här är pappa och jag på väg hem från kalaset.

I morse var kissen särskilt påstridig på frukostbordet, så pappa slängde nåt på golvet för att bli av med honom. Klart jag måste kolla in var det var. Till min stora förvåning var det ost och det gillar jag! Kissen blir säkert inte arg om jag smakar lite av hans golvost.

1 Comments:

At 9:17 em, Blogger Familjen H said...

Jättekul att ni kom å mycket tack för fina presenter.
Vilken superfin bild på dig och din mamma!
Kram kram

 

Skicka en kommentar

<< Home