Lilla Shnofsan

söndag, augusti 13, 2006

Tillbaka i stan!

Väl hemma har jag upptäckt massa roliga leksaker jag glömt bort att jag hade. Till exempel mitt fina propellerplan morbror och moster gav mig i födelsedagspresent. En hel kväll fick mamma och pappa vara placerade i varsitt hörn av vardagsrummet så att jag kunde gå mellan dem. När jag kom fram till den ena hjälpte den mig att vända så jag kunde gå till den andra. Undrar om de tyckte det var lika kul som jag tyckte att det var?


Igår var vi på utflykt med morbror Linus och moster Marta till Dalarö. Så här cool är jag nästan alltid när jag åker bil.


Här är pappa och jag på en brygga där vi åt matsäck och där pappa och Marta badade. Det var jättemysigt på Dalarö, massa vackra hus och vatten åt alla håll.

På hemvägen sprang pappa in i affären och då passade jag på att leka tittut med mamma en stund.

1 Comments:

At 10:49 em, Anonymous Anonym said...

Esther är riktigt söt

 

Skicka en kommentar

<< Home