Lilla Shnofsan

fredag, juli 21, 2006

Långväga besök

Mina A-kusiner som bor i USA har varit och hälsat på.


Här på bilden är det Elsa och Linnea som har gett mig en egen mobiltelefon. Den kan spela två melodier, det låter när man trycker på knapparna och så kan pappa eller mamma spela in ett eget meddelande till mig som jag kan lyssna på.


Här sitter jag hos min mammas kusin Kamilla. Jag och Liam, som också är min A-kusin, äter glass och jag passar på att busa lite med gammel-mommo och Kamilla.


Jag tycker om Elsa. Jag tror hon gillar mig också.


Här är hela gänget: pappa, mammas morbror Urban, mamma och jag, mammas moster Barbro, mammas kusin Kamilla och Liam, muffa, Elsa, mina A-kusiners pappa Matt, mommo och gammel-mommo. Linnea sov när vi tog bilden, men du kunde ju se hur hon ser ut här ovanför.