Lilla Shnofsan

måndag, juni 12, 2006

Fiskelycka


Efter 4 dagar av kräkande för både mig, pappa och mamma var vi äntligen friska alla tre i lördags. Det firade vi med att åka till min kusin och grilla. Jag åt korv och pappa och jag spelade krocket tillsammans. Vi är ett bra team, pappa och jag.


Här visar Axel sin pappa att det finns bågar på banan.


I lördags kom också min gammelfarmor. Hon kunde inte komma på mitt kalas när jag fyllde år så hon kom då istället. Jag fick en fin blå lära-gå-vagn av henne och gammelfarfar och tio små sjödjursfingerdockor.


Vi träffade tant Sara i lördags också och gick promenad till sjön. Pappa och tant Sara badade. Det fanns fullt med myggor i skogen och vid sjön så mamma och pappa fick gömma mig i vagnen bakom det vita nätet. Tihi. Det var kul att busa därinne och om man kastade ut leksaker från vagnen ramlade de inte ner på marken utan fastnade i nätet på väg ner. Det tyckte mamma var bra.