Lilla Shnofsan

lördag, maj 27, 2006

Puh-plan


Idag var jag med morbror Linus och moster Marta i leksaksaffären och så fick jag välja en födelsedagspresent. Jag valde ett jättefint Nalle Puh-flygplan som snurrar på propellern och har lampor som blinkar när man trycker på knappar. Så spelar den låtar också. Superkul! Pappa och mamma hann inte ens klä av mig ytterkläderna eller få ut planet ur kartongen när vi kom hem förrän jag började leka, så kul var det!



Jag älskar att bada! Idag var det sista gången på babysimmet för den här terminen. Men i sommar säger pappa att vi ska till Gotland och bada i havet.




Vi gjorde ryggsäcksdyk pappa och jag. Då sitter jag som en rygga på pappa och håller i mig i honom och så dyker vi. Jag tycker nog att jag klarar att dyka lite bättre än honom. Han blundar ju!