Lilla Shnofsan

måndag, maj 22, 2006

Kolossalt trevligt



Igår var det mitt kalas. Äntligen! Det kom massor av folk, jag fick alldeles fullt med fina presenter, jag fick äta smaskig tårta och alla barnen fick fiska i fiskdammen.


Här är mina kompisar Julia, Erik och Mira och min syssling Olivia.



Här är jag med pappa och mamma. Vi läser vem kortet är ifrån och sen öppnade vi alla paketen på bordet.

Och mamma och pappa blåste ballong för mig! Det var lika kul den här gången!


I lördags var vi på landet. De stora kossorna skulle få komma ut i hagen efter att ha stått inne i lagårn hela vintern. De blev jätteglada när bonden öppnade dörren, de råmade så det ekade och de skuttade ut, svansarna stod rakt upp och en del började stångas för att de blev så glada.

Här kommer kossorna springande förbi oss där vi stod.

Galna kossor.