Lilla Shnofsan

onsdag, maj 03, 2006

Flygfisk


I söndags var jag hos min kusin och åt mat. Sen gick vi en lång promenad och när vi var framme så var det några som satte eld på en hög kvistar. Det blev varmt. Alla kvistarna brann upp, några farbröder tutade i sina instrument och när det inte var några kvistar kvar gick vi hem till min kusin igen.


I måndags var jag på något som heter fjärilshuset med morbror och moster, mamma och pappa. De hade visst inte bara fjärilar där.




Idag var jag och träffade de andra barnen i barngruppen igen. Det var så fint väder idag, så vi var ute. Det var kul att sitta i sanden och pilla på småstenarna och hitta stora stenar att stoppa i munnen. Det var inte lika kul när mamma skulle ta ut dem därifrån.


2 Comments:

At 8:52 em, Blogger Familjen H said...

Vilken fin mössa du har!

 
At 10:49 em, Blogger Esther said...

Tack, min mamma har gjort!

 

Skicka en kommentar

<< Home