Lilla Shnofsan

torsdag, augusti 30, 2007

Tillbaka i verkligheten

Nu har jag börjat hos min dagmamma "Veva"! Det är superduperkul och jag pratar om Eva mest hela dagarna när jag inte är hos henne. Så försöker jag få mamma och pappa att ta mig till henne och liksom styra åt hennes till så fort vi går utanför ytterdörren. Här på bilden är vi på teater i Kärrtorpsparken i tisdags. Jag sitter hos pappa, i mitten sitter min Åke i Evas knä och längst till höger sitter min barngruppskompis Leo i knät på sin dagmamma Kerstin.

Min mamma säger att jag är lik min pappa på många sätt. Jag undrar vad hon fått det ifrån?

Hos Mimus och Ka-Ka hittade jag en blöt strumpa i tvättmaskinen.


Jag hjälpte Mimus att hänga upp den och några blöta grejer till. Han verkade bli jätteglad för all fin hjälp han fick.

Tänk va bra det är med kompisar! Mira och jag har himla skoj ihop nu för tiden.

Vi försökte få med Emmy på lite bus också, men hon var visst mest sugen på att sova.


Kanske är det det här jag vill syssla med när jag blir stor? Kul är det i alla fall och mamma och pappa tycker jag sjunger så fint.

Alldeles för fort går tiden när man har kul. Här klappar jag Emmy hej då och hoppas att vi ses snart igen. Kanske nästa gång blir i mitt alldeles egna rum i nya lägenheten!