Lilla Shnofsan

tisdag, januari 01, 2008

Gott nytt år!

När man är bortbjuden ska man så klart ha med sig en liten present. Jag hjälper pappa att slå in fint.

Vi var bjudna hem till Victor för att fira in det nya året. Fast mina ögon inte är helt bra ännu så fick vi komma. Victor och jag har längtat så efter varandra! Vi kollade på hans fina Pettson och Findus-spel.

Och busade och busade och busade. Tänk vad det är roligt att leka följa John, och särskilt in under alla bord!

Victor och hans lilla kompis Max som också var där somnade som de skulle, men jag brukar ju kunna ha lite svårt med det när jag inte är hemma och allt inte är som vanligt. Så fast jag inte sovit någon middag på dagen var jag vaken lääänge. Pappa och jag tände tomtebloss ihop.

Det var jätteskoj! Jag vågade hålla själv också.

En kvart före nya året tog orken slut och jag somnade gott till tjuvpangandet som pågick för fullt. Gott slut och slutet gott!