Lilla Shnofsan

lördag, mars 11, 2006

Barnvakt, badvakt och bondvakt




Igår fick jag vara själv hos min farmor och farfar på kvällen, för mamma och pappa skulle gå och se en film på bio. Jag hade det bra, jag fick titta på farfars lampor som sprakar och ändrar färg och som är fina att ta på, jag åt gröt och efter ett tag somnade jag. Jag sov verkligen jättegott när pappa och mamma kom för att hämta mig, som ni kan se.

Idag var det baddags igen! Jag börjar bli riktigt haj på att plaska och skvätta vatten, om jag får säga det själv. Det gick väldigt bra idag och jag gjorde karuselldyk.

Sen har vi varit och hälsat på min kompis Victor också. Vi lekte med hans fina bondgård. Det fanns massa skojiga djur och en bonde. Hans hatt var god. Det var hönan också. Jag tror jag önskar mig en sån fin gård.