Lilla Shnofsan

fredag, september 15, 2006

Jag är på gång

Tänk att det kan vara så roligt att bada! Och så blir man ju alldeles ren och fin också.

Jag blev alldeles jättearg på min mamma häromdagen. Hon påstår att jag kan stå själv. Det ser ju vem som helst att jag håller i mig i två stenar!

Så säger hon att jag egentligen kan gå fast jag inte fattat det självt ännu. Hmmpf. Jag kan inte, så det så. Bara två steg, sen måste jag böja mig ner av rena chocken.

Vi var i parken med mina kompisar. Här försöker jag lite snyggt tala om för mamma att det är dags att gå hem och fixa middag.

Min mommo har skickat två Nalle Puh-filmer till mig. Han den där Tiger var skoj när han skuttade runt på tvn så man nästan inte han ta på honom innan han försvunnit.

Har hälsat på på pappas jobb. Där träffade jag en tjej som heter Natalie och hon hälsade på på sin mammas jobb den här dan. Vi hade kul. Hon och några tanter sjöng för mig och då dansade jag för dem.

Nuför tiden äter jag med den så kallade tvåskedsmetoden. Det är lite effektivare än vanligt. Men lika gott.