Lilla Shnofsan

onsdag, oktober 18, 2006

Smack!

Här är jag och Åke. Han gav sin mamma en puss och sen fick min mamma också en. Då ville jag också vara med och pussas.


Mysigt.

Fast mest ser det ut så här när vi ses. Åke pillar på mig, petar mig i ögat eller nåt. Häller lite sand på mig kanske, eller tar min mössa. Hans mamma brukar ta bort honom då och säga att han inte får. Fast då går jag tillbaka till honom. För mig får han göra så. Även om jag ibland brukar gnälla lite, som här på bilden.

Vi var och handlade lite igår. Jag var rätt sugen på yoghurt.

Sen fick jag syn på clementinerna och hjälpte pappa att plocka ner några stycken i en påse.

Jag fick kalasa på dem när vi kom hem. Gott!

Idag var vi på pappas jobb och hälsade på. Som vanligt charmade jag en massa tanter, jag brukar göra det på pappas jobb. Vi åt mat och sen fick jag leka med tant Agnetas penna och några gem hon hade. Hon är snäll. Sen dansade jag lite för dem innan vi åkte hem.