Lilla Shnofsan

torsdag, mars 01, 2007

Bus bus bus!

Idag har Mira och jag träffats och lekt och lekt och lekt. Vi hade superkul och våra mammor var helt fascinerade över hur vi kunde leka och vara så sams så länge. Hela eftermiddagen och kvällen, ända fram till läggdags, höll vi låda och bara skrattade och hade skoj! Men vi började redan mitt på dagen med en prommis, hand i hand.

Efter en eftermiddag i våra vagnar, på stan med våra mammor, kunde vi äntligen släppa loss. Vi åkte på mitt Puh-plan tillsammans...

...dansade en svängom på köksgolvet...

...byggde klossar...

..tittutade både över och under fotpallen..

...och sen var vi tvungna att ta igen oss lite. Jag var så glad att Mira var med mig hela dagen att jag hoppade över att sova middag idag. Mira snabbvilade 40 minuter i vagnen på stan, men det hade jag inte riktigt lust med. Man kan ju missa nåt viktigt. Sova kan man göra senare.

Så här fint var det efter vår framfart ikväll.

En kram bara, innan vi skiljs åt.

Vi ses snart igen! Tack för idag, kompis!

1 Comments:

At 10:02 em, Blogger Familjen H said...

Tack själv ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home