Lilla Shnofsan

tisdag, februari 06, 2007

Mommo!

Min mommo är här! Vi har jättekul, busar en hel massa varje dag, men mest så läser vi. Mommo hade med sig flera nya fina böcker till mig som vi redan har läst typ tusen gånger. Så har jag visat mommo alla braiga böcker jag redan hade också. Här försöker jag tala om för mommo hur grisen låter.
Min gullpappa har rest bort. Tur att det finns telefon så man kan prata med honom ändå! Vi pratar länge, länge och jag berättar om allt kul jag har gjort när han inte är här. Fast helst önskar jag så klart att han var här med oss och det berättar jag också. Jag saknar honom!
I lördags var vi hos Linus och Marta. Jag hade så klart med mig mina fina halsband.

Vad är det här för kul i botten på skålen?

Aha, popcorn! Mums!

När popcornen var slut fick jag nåt av Linus och Marta. Undrar vad det är för kul.

Det fick jag se nästa morgon. Det var Reksio, min favorit! Två hela dvder fick jag, med massor av små filmer med världens kuligaste hund!