Lilla Shnofsan

onsdag, januari 03, 2007

Nytt år, nytt skoj!

Hej! Här är jag! Jag sitter i Axels rum och leker med hans och Alvas fina leksaker. Vi var där häromdagen och det var skoj.


Axel och jag lekte med en bondgård och hans lego-zoo.

Och Alva fick en puss av mig innan jag skulle åka hem. Och jag fick en av henne!

På nyårsafton var vi hemma hos morbror Linus och moster Marta. Där var min kompis Lucius också. Han är bara 5 månader men väger lite mer än mig. Fast jag är längre.

Pappa och jag passade på att ta en liten lur på kvällen så att vi orkade titta på alla glittersmällar på himlen sen, mitt i natten.

Och igår var jag och lekte med min kompis Victor. Vi fick yoghurt till fika och pepparkakor och varsin bulle. Mums.

Och innan jag åkte hem fick jag en puss på huvudet av Victor. Jag blev lite förvånad, men det var mysigt.