Lilla Shnofsan

lördag, december 09, 2006

Pling och ring och bang!

Igår var vi hemma hos morbror Linus och moster Marta. Min morbror har ett fint piano som både pappa och jag gillar att spela på. Här spelar vi med alla 4 och jag sjöng lite med. Min moffa var där också! Han ska stanna hela helgen. Hoppas han fastnar på bild nån gång senare, för det gjorde han visst inte igår...

De har kuliga fiskar också. Här ska jag försöka peka på en, men det var rackarns svårt att få firren att vara still länge nog!

Och så var det det där med telefoner... Här har jag lånat Martas och ringer lite.

Men sen var det så bra musik på dvdn att jag var tvungen att lägga ner telefonen och klappa takten lite. Det var några Barenaked Ladies som sjöng, men jag såg inga nakna tanter alls. Konstigt.

Innan vi skulle åka hem lekte Linus och jag med Pinga och Keroppi. Här har precis Keroppi dundrat i golvet medan Linus sa BANG och det var jättekul! Snart är det Pingas tur...

Nu var det visst dags att åka. Men först...

BANG!

Hihihi!

NU kan vi åka.

Ps. Jag fick veta att jag fick en A-kusin igår. Pappas kusin Rurre och hans Mariah fick en liten liten flicka några veckor för tidigt. 1860 gram vägde hon, nästan lika lite som mig när jag föddes sa pappa. Men hon är stark, precis som mig, och andas själv och allt. Ds.