Lilla Shnofsan

måndag, november 13, 2006

Hallå!

Hallå, hallå! Här har jag lånat en stegräknare som jag ringer till farfar med. Han sitter på andra sidan bordet och svarar i sin stegräknare. Jag ville bara gratta på fars dag.

I fredags tog jag mig ett skönt bad. Jag fick sällskap av Kotten som ville kolla vad jag pysslade med. Han höll sig på kanten, ville inte riktigt lägga tassarna i blöt.

På lördagen var vi på dop igen. Det var Axels andra kusin Gustav som skulle döpas. Han var inte så glad åt det och skrek mest hela tiden. Efteråt fick vi fika. Här sitter Axel och dricker läsk medan jag smarrar på en bulle.

Efter dopkalaset åkte vi till moster Marta och höll henne lite sällskap, eftersom morbror Linus var iväg på turné med bandet, långt bort i andra länder. Här har jag knyckt Martas strumpa! Tihi.

Helgfrukost med massa smaskens. Så klart kom kissen och ville smaka också. Här är det min bacon- och vitlöksskinka som lockar. Han fick bara smaka lite. Jag vill ha min skinka själv!

2 Comments:

At 9:10 em, Blogger Familjen H said...

Åh så fina Kittytröjor du har. Vi ses på lördag. Det ska bli så skoj för nu var det längesen igen!
KRAM

 
At 9:45 fm, Blogger Esther said...

Ja, nu är det dags för lite bus igen! Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home