Lilla Shnofsan

måndag, november 06, 2006

Ute i kylan

I helgen har jag busat och bollat. Här har jag lånat kissens boll för den är så rolig studs i.

Har passat på att sova lite ute också. Det har snöat och mamma och pappa frös lite, men inte jag. Det är riktigt lyxigt att vara nerpackad i vagnen. Jag sover väldigt gott då.

När jag vaknade passade jag på att gå lite själv. Då håller man värmen bra.

Här stretar vi oss upp bredvid Hammarbybacken, pappa och jag. Det tog lite tid, men jag vägrade sitta i vagnen. Klart jag ska gå själv. Man kan ju inte hålla på att bli runtkörd hela livet. De kanske kör åt ett annat håll än det jag tänkt mig!

När vi kom hem underhöll jag med lite fin musik medan mamma och pappa fixade käk.

I lördags tänkte jag att vi skulle åka på en liten tur.

Det blev en prommis på Söder. Vädret var inte det roligaste, värsta snöslasket, så jag passade på att ta mig en lur. Bättre låta mamma och pappa stå för traskandet när det är vått och grått.