Lilla Shnofsan

tisdag, januari 09, 2007

Nam Nam, Mi-Mi och Ka-Ka

Förra veckan var en bra vecka. Jag fick en alldeles egen glasstrut!


Åke var hemma hos mig och lekte. Han vill hålla handen men jag vet inte om jag har nån lust...

I fredags var vi på Skansen med Axel och Alva och deras mamma och pappa. Vi såg massor av kuliga djur. Älgen var skoj och Axel vågade klappa den. Den blundade och verkade tycka det var mysigt.

I lördags var Mira här och hälsade på. Det var skojigt och vi lekte med mina kossor.

Mira skjutsade runt mig på mitt Puh-plan. Hihi!

Och i söndags var vi hos min morbror och moster. Eller Mi-Mi och Ka-Ka som jag säger. Vem som är vem? Det hör du väl! Mi-Mi är så klart min morbror och Ka-Ka min moster.


Mi-Mi satte på musik. Det var hans band som spelade. Det var så bra att jag var tvungen att dansa en lång stund innan vi åkte hem.