Lilla Shnofsan

lördag, mars 10, 2007

Helsingforsresan

Äntligen! Här kommer Helsingfors-resan! Åke och jag är värsta radarparet och vi har haft superduperskoj. Vi började direkt vi kommit på båten att hand i hand göra korridorerna osäkra.
Vi har hängt i baren.

Diskodansat med finska barn.

Och jag fick en kaninväska med godis i.

Lite mys innan vi skulle ut och kolla in Helsingfors.

Det var en fanastiskt fin dag med strålande sol och vi gick en prommis.


Tillbaka på båten åt vi middag. Här sitter Åke och mumsar mellan sina föräldrar, Jonas och Ulrika.
Åke och jag hittade en röd rolig lite genomskinlig dörr som vi kunde busa med varandra genom.

På natten på väg hem blev jag sjuk och fick hög feber. Morgonen efter var jag inte så jättesugen på frukost, men när Åke bjuder på torkad banan så kan jag väl ta en bit.

Ork att springa i korridorerna hade jag ändå! Det har varit jättekul att kunna busa med Åke så här mycket och få åka på rolig båtresa. Hoppas vi gör det igen snart.