Lilla Shnofsan

måndag, januari 07, 2008

Härlig helg!

Vilken helg det har varit! Vi har träffat så mycket kuligt folk och gjort så många roliga saker.

Mammas kompis Katta kom och fikade hos oss i fredags.

Och på kvällen sen kom mommos kusin Sigun och mammas A-kusin Lina. Jag fick en present av dem, som de hade med sig ända från Ghana! Jag kommer bli världsfin sen när det blir lite varmare väder.

Och ett paket kom till mig från England också! Alla fina saker som fanns i var jag så klart tvungen att prova. Jag matchar ju lila rummet!

Jag har hunnit med att leka lite med mitt lego mellan varven också. Mössan, ja... den ville jag helt enkelt bara ha på mig. Så det så.

Och igår var vi ute och åkte pulka. Se upp, vilken fart! Pappsen hinner ju inte med! Tihi!

Äntligen fick jag leka med min Åke också. Dumma förkylningar, kräk och ögoninflammationer har kommit emellan hela jullovet, men så igår, sista lediga dagen, kunde vi äntligen ses. Spana in vår fina snögubbe!

Efter snöskojet var det mysigt att få komma in och svalka sig med en glass. Beata skall få en klapp av mig, men glassen får hon inte smaka.

Ett besök hos kusinerna med middag och saga med faster Lina har vi också lyckats klämma in i helgen. Tänk vad mycket skoj på så kort tid! Och imorgon skall jag äntligen få träffa Eva igen. Hurra!