Lilla Shnofsan

lördag, april 28, 2007

Park-lek

Det har varit jättefint väder några dagar nu, så mamma och jag har varit ute och lekt mycket. Igår var vi ute hela eftermiddagen. Här gungar jag på sälen.


Jag sov middag ute och efter det smaskade jag i mig ett gott äpple.

Och sen kom Ulrika och Åke ut till oss. Då blev det mycket roligare att gunga på sälen!

Vi gick till affären sen och då fick Åke och jag varsin egen glass. Mumsigt och lite kladdigt.

Senaste veckan har vi träffat Mira två gånger också. I söndags kom hon hem till oss med sina föräldrar och vi lekte en stund både inne och ute. De hade med sig ett par superfina skor från USA till mig! Tack tack!

I veckan sen övade pappa och jag på kuliga bokstäver. Pappa gjorde massa ljud och jag härmade honom. Här säger vi "äääääääää".

Och i torsdags var Mira hos mig igen. Vi var ute och lekte i parken och smaskade kex-mellis. Vi träffade stackars Sixten också. Han var lite förkyld så han fastnade inte på bild. Hoppas han blivit bättre till sitt 1-årskalas imorgon.