Lilla Shnofsan

onsdag, mars 14, 2007

Vårskoj i Väsby!

Jag älskar min fina orm-mössa! När vi är inne brukar jag hämta den och sätta på den själv.


Hallå vart tog ni vägen?

Hihi, det här går också bra!

Min pappa och mamma har fixat en resevagn åt mig. Den funkar bra som biostol också, när man vill kolla på Pippi. Kotten trivs också.

Idag var vi äntligen i Väsby igen. Det har varit mycket förkylningar, både hos mig och kusinerna, så det var flera veckor sen vi var där sist. Idag var det fint vårväder också så jag drog ett varv på Axels trehjuling.

Vi passade på att sova middag samtidigt alla barn och sen vakna prick samtidigt också! Finfint för mamma och faster Lina som kunde fika i lugn och ro under tiden. Här snusar lilla Alva.

Och här delar jag, Pinga och Axel på syskonvagnen. Mysigt.

Efter vår middagslur lekte vi i Axels lekskåp. Vi turades om att krypa in i skåpet och sen skjuta igen dörren. Den som stod utanför fick öppna och tittuta den som var därinne. Det var jätteskoj!

Sen var vi i lekparken och busade innan middagen. Hoppas det går fort till nästa onsdag.

1 Comments:

At 9:39 em, Blogger Familjen H said...

Du ser verkligen ut att ha det så bra med dina kusiner! Å snygg Muminrygga har du fått.
Tack för ikväll.
"Kaam" från Mira

 

Skicka en kommentar

<< Home