Lilla Shnofsan

onsdag, maj 23, 2007

Kalasbra helg

Så här glad är man när man firat födelsedag i dagarna tre, träffat släktingar och kompisar, fått massa presenter och käkat godsaker!
Mamma och pappa hade tjattrat så om min födelsedag innan och om hur jag skulle få presenter och ha kalas. Då är det väl inte konstigt att man frångår sin fina vana att sova till 8-tiden och istället vaknar hajpad vid halv 5-tiden?! Här är klockan kvart över 5 på födelsedagsmorgonen och jag öppnar ett stort paket som höll mig sysselsatt i sängen i flera timmar innan jag somnade om vid halv 9-tiden. Tur för mamma och pappa, va. Hihi.

Kalasfin tårta, visst, men vad är väl det mot mumsiga salta pinnar? Valet var lätt!

Massor av fina presenter, kuligt sällskap och fint picknickväder gjorde firadet toppen. Tack snälla alla ni som firat mig, på avstånd eller nära, tack för alla hälsningar och presenter! Ingen nämnd, ingen glömd!