Lilla Shnofsan

måndag, maj 14, 2007

En bild!

En enda skruttig bild på mig, med håret på ända, finns att visa från den senaste dryga veckan. Bredbandet fortsätter att trilskas (det går inte att ladda upp bilder på bloggen) men snart skall det förhoppningsvis vara slut på det.
Vi var i alla fall förra helgen hos Axel och Alva och då testade jag Axels fina bil. Tja, testade och testade, jag satt nästan hela dagen i bilen och skrek högt när nån kom i närheten. De kanske skulle ta bilen ifrån mig! Bilrackaren var i fin plast och en hel dag i den gjorde att håret blev eletriskt och reste sig fint som du ser på bilden.
Förra helgen var vi också på Lovö och tittade när kossorna glada sprang ut i sommarhagen.
Den här helgen började bra, jag var med faffa och Ki-Ka (farfar och Annika) medans mamma och pappa tränade. Vi lekte i Vasaparken och hade jätteskoj.
Igår var det sen mindre kul när jag blev magsjuk och kräktes. Suck. Idag mår jag hittills lite bättre i alla fall.
Vi får väl se nu när vi kan få det fördömda bredbandet att funka. Titta in då och då i alla fall, vi får skriva några rader om vad jag har för mig och lägga upp bilder senare.