Lilla Shnofsan

tisdag, maj 01, 2007

Tänder och bränder

Kolla vilka fina tänder jag har!

Det är ju för att jag borstar så fint! Mamma eller pappa hjälper mig, men ibland får jag borsta själv. Det är så kul!

Jag har fått nya finskor. Det har varit lite för kallt för att ha dem ute, men det går ju lika bra att knata inomhus.

Igår firade vi Valborg med Victor. När våra mammor och pappor grillade sprang Victor och jag runt, runt, runt på trädäcket vid poolen. Oj oj va skoj.

Runt runt, fort fort.

Sen när vi inte orkade springa längre gick vi istället.

Så gick vi och kollade på en stor brasa.

På hemvägen var vi lite trötta båda två och då var det mysigt att åka tillsammans i Victors vagn.

Idag har pappa och mamma vårstädat på balkongen och mamma planterade fina blommor. Jag passade på att sitta och njuta en stund när det var klart. Hoppas det blir varmare snart så det går att mysa med fika där.